.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لیست اسامی تایید شده های انتخابات شورای عالی اعلام شد اما متاسفانه همانطور که پیش بینی میشد اسم جناب اقای شریفی مقدم در میان تایید شده ها نبود . 

با توجه به اعتماد و محبوبیت اقای شریفی مقدم نزد جامعه پرستاری بخاطر دلسوزی و صداقت ایشان هر نوع تلاش برای حذف این بزرگوار که انتخاب طبیعی جامعه پرستاری هستند نوعی توهین به پرستاران و خواستهای طبیعی انها قلمداد میشود .

چگونه میتوان پذیرفت مردی که تمام توان و انرژی و بیش از 30 سال سابقه فعالیت صنفی خود را همواره صرف اعتلای پرستاری و همراهی با دغدغه های پرستاران کرده به اتهام شرکت در تجمعات صنفی پرستاران تبعید و از حضور در تشکل صنفی رد صلاحیت کرد ؟ 

اقای شریفی مقدم نامی اشنا برای همه پرستاران و دانشجویان پرستاری است و یک جستوجوی ساده در اینترنت با موضوع پرستاری لیست بلند بالایی از مواضع ایشان را در مورد موضوعات پرستاری پیش روی کاربر قرار میدهد .

ایشان را رد صلاحیت میکنند چون میدانند ایشان یکه و تنها هم باشد از موضع و حرف حق خود عقب نشینی نمیکند .

جامعه پرستاری به تلاشهای سازماندهی شده صاحبان قدرت برای جدا کردن این مرد شریف از پرستاری که انصافا چهره ماندگار پرستاری کشور است اعتراض داشته و این اقدام را بعنوان برگی سیاه در پرونده مسببین این تصمیمات در حافظه خود حفظ میکند .

یقین داریم گذشت زمان واقعیتها را بهتر نمایان خواهد کرد و نسلهای بعدی پرستاری عملکرد ناشایست تصمیم سازان این بازی زشت و پلید را تقبیح خواهد کرد .

چگونه میتوان به قانونی بودن جریان تایید صلاحیتهای این دوره اعتماد کرد در حالی که خود بنده در خردادماه امسال در جریان انتخابات هیئت مدیره های نظام پرستاری رد صلاحیت شدم اما در انتخابات شورای عالی تایید صلاحیت شده ام ؟ 

از خودم و از مسئولین و تصمیم گیران سوال میکنم ایا من صلاحیت دارم یا نه و ایا کدام درست و کدامیک اشتباه است ؟ 

من باید به رد صلاحیت خود در سه ماه قبل باید اعتراض کنم یا الان به تایید صلاحیت خود معترض باشم ؟

قاعدتا شورای عالی یک سطح مهمتر و حساستر از نظام پرستاری است چگونه میشود فردی صلاحیت حضور در سطحی پایینتر را نداشته باشد اما برای سطح بالاتر شرایط و صلاحیت را داشته باشد ؟ 

با این سوالات ایا حق دارم به اصولی بودن این بازی انتخابات اعتماد نداشته باشم یا نه ؟ 

امیدوارم منتخبین شورای عالی جدید همتی کنند و با اعمال تغییرات لازم در اساسنامه نظام پرستاری و رفع نقاط ضعف ان راه را بر اعمال نفوذ و سلیقه صاحبان قدرت و نفوذ ببندند.

کپی ارسال آقای عابدینی

 



:: موضوعات مرتبط: جناب ميرزابيگي معاونت پرستاري , جناب عابديني فعال پرستاري عدالت خواه تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : سه شنبه 7 مهر 1394
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی